Over Schoonmaakbedrijf Aalbers bv

Kees Aalbers begon in 1974 zijn schoonmaakbedrijf. Zijn moeder was zijn eerste werkneemster. Van deur tot deur belde hij aan om zijn diensten aan de man te brengen: tapijt reinigen. Zijn eerste vaste project werd een basisschool in Elst, die tot op heden een trouwe klant is. Nog steeds apentrots zorgt Kees dat zijn opdrachtgevers compleet ontzorgd worden. Schoonmaken is zijn passie en dat is nog steeds als drijfveer te voelen binnen het bedrijf. 

Sinds de oprichting in 1974 hebben wij een betrouwbare en toonaangevende reputatie verworven op het gebied van reguliere schoonmaak en specialistische reiniging. 
Wilt u direct meer lezen over al onze diensten, klik hier: Diensten

Visie

Onze centrale visie is het tot stand brengen van goede samenwerkingsverbanden waarbij er een samenwerking ontstaat om gezamenlijk doelen te behalen. Een goede samenwerking tussen onze medewerkers en de opdrachtgever staat voorop. We streven naar continuïteit en het beste resultaat in alles wat we doen. 


Wat uw vraag ook is, een team van goed opgeleide mensen staat dagelijks voor u klaar om op professionele wijze inhoud te geven aan uw wensen. 


Sterk in kennis en kunde! 

Wij leveren een dienstverlening van hoge kwaliteit. Hierbij is kennis en kunde van essentieel belang, daarom ligt bij ons sterk de focus op het opleiden en trainen van onze medewerkers. Al onze medewerkers worden binnen 1 jaar na indiensttreding minimaal opgeleid tot vakgeschoold schoonmaker. We hebben een speciaal ontwikkeld lesprogramma, volledig afgestemd op onze doelgroep, waarmee we een slagingspercentage van minimaal 90% behalen. Dit zorgt ervoor dat onze medewerkers weten wat en (het allerbelangrijkste) hoe er schoongemaakt moet worden om te voldoen aan de gestelde kwaliteitsniveaus.

Ook onze specialisten zijn gediplomeerde glazenwassers, vloerspecialisten en hebben diverse opleidingen gevolgd zoals onder andere: gevelreiniging en calamiteitenreiniging. We zorgen dat al ons personeel geschoold en getraind is. We leiden intern op. Jaarlijks geven wij ons personeel her instructies om kennis en kunde up-to-date te houden.

Opleiding

Waarom kiezen voor Schoonmaakbedrijf Aalbers?

Van oudsher zijn wij (bewust) een platte organisatie met korte communicatielijnen. De objectleiding én de directie is regelmatig te zien op de werkvloer. U heeft een rechtstreekse lijn met de beslissingsbevoegde!

Onze passie voor schoonmaken vertaald zich in onze resultaatgerichte en op maat gesneden dienstverlening. We ontzorgen onze klanten en zetten sterk in op:

  • Duurzaampartnerschap

  • Kwaliteit 

  • en Professionele Service


Naast een dienstverlening van hoge kwaliteit, zijn wij persoonlijk betrokken en zetten wij de opdrachtgever centraal. Wij zorgen voor oplossingen en zetten altijd dat extra stapje om onze opdrachtgevers te ontzorgen!

Kernbegrippen binnen onze organisatie

Betrokkenheid

Ons management is wekelijks, al dan niet dagelijks, aanwezig op de panden van onze opdrachtgevers. Wij weten wat er speelt. Ieder project heeft een ploeg vaste medewerkers, dit zorgt voor herkenbaarheid en bekende gezichten voor onze opdrachtgevers.

Persoonlijke communicatie

Wij kiezen bewust voor persoonlijke communicatie. Naast telefonisch contact, mail contact en schriftelijk rapporteren, blijven wij dagelijks/wekelijks op de panden aanspreekbaar voor onze contactpersonen. 

Snel reactievermogen

Door onze platte organisatiestructuur en de aanwezigheid van het management op de werkvloer, kunnen wij direct meewegen met onze opdrachtgevers. Zaken worden snel opgepakt, opgelost en teruggekoppeld. 

Flexibiliteit

Met onze eigen flexibele schil aan oproepkrachten en onze 24/7 inzetbare mobiele ploeg, kunnen we te allen tijde direct inspelen op de wensen, ad hoc verzoeken en calamiteiten van onze opdrachtgevers. Bij calamiteiten zijn we binnen 1 uur compleet met eigen uitrusting op locatie aanwezig.
Ook binnen het contract bewegen we te allen tijde mee met groei, krimp of andere (tijdelijke of langdurige) wensen van onze opdrachtgevers.

Kwaliteit

Ons personeel is intern opgeleid aan de hand van een, op de doelgroep afgestemd, lesprogramma, hierdoor leveren onze medewerkers en het management een dienstverlening van hoge kwaliteit.  Al onze managers zijn tevens gediplomeerde kwaliteitscontroleurs (DKS en VSR).

Inhouse kennis en kunde

Al ons personeel is in eigen dienst! We leiden medewerkers intern op, coachen en trainen op de werkvloer. Onze medewerkers zijn gediplomeerd. We investeren in personeel, in middelen, in materialen en machines. We hebben alle machines en materialen tot eigen beschikking en zijn snel en breed inzetbaar. 

Focus on succes

We investeren in ons personeel en in onze materialen en middelen. Wij maken continu efficiëntieslagen binnen de gehele organisatie wat zich door vertaald op de werkvloer bij onze opdrachtgevers. Onze medewerkers gaan efficiënt te werk, zij kijken, denken en doen. De focus ligt op het behalen van een duurzaam partnerschap en het leveren van een optimale op maat afgestemde dienstverlening.

Snel en breed inzetbaar

We bieden naast reguliere schoonmaakdiensten ook specialistische werkzaamheden aan. Deze worden allemaal uitgevoerd door onze eigen mobiele ploeg bestaande uit gespecialiseerde glazenwassers en vloerspecialisten. We ontzorgen opdrachtgevers op meerder facetten!

Verantwoord ondernemen

Ons beleid is gericht op verantwoord ondernemen, langdurige inzetbaarheid en vitaliteit.